Hlavní menu
Statistika
Hledej !
Vyhledat text

Novinky správce
06.02.2018: Aktualizace
Byly přidány informační listy č. 1/2018 postihující měsíc leden 2018

05.01.2018: Úprava webu
Dnešního dne byl přidán žádaný odkaz na železniční sport do boxu odkazy.

Dále pak byly aktualizovány zobrazovací šablony a bylo odstraněno přetékání tirážového textu v nižších rozlišeních.

Došlo ke spuštění Loginu z titulní stránky, který souvisí s dalším rozvojem webu. S souvislostí s tím, byl upraven styl stránky.

31.12.2017: Aktualizace
V souvislosti s přípravou webu na rok 2018 byly dokumenty z roku 2016 přesunuty do sekce archiv.

Dále pak byly zveřejněny informační listy č. 13 postihující měsíc prosinec 2017 v sekci download.

V sekci download dále zveřejněny termíny jednání pro rok 2018

Byly aktualizovány scripty pro zobrazení termínů schůzí, datumu a svátku.

03.12.2017: Aktualizace
Do sekce download byly přidány informační listy č. 11 a 12/2017

31.10.2017: Aktualizace
Do sekce download byly přidány informační listy, postihující období měsíce října 2017

19.10.2017: Úprava Boxu
Do boxu Ze světa železnice jsou nově přidávány zprávy z webu zdopravy.cz

15.10.2017: Aktualizace
Do sekce download byly přidány informační listy č. 9/2017 postihující měsíc září 2017
Propagace odborů

7 důvodů k zamyšlení

V souvislosti s masivní kampaní členů ADP ke vstupu do jejich "lepších" odborů, je namístě uvést několik vět na vysvětlení či k zamyšlení ...

1. Nový svaz má stejnou právní subjektivitu jako má každá základní organizace OSŽ čili nemůže své členy ochránit lépe. Pokud to tvrdí, tak jak?

2. Nový svaz je jedním z jedenácti odborových svazů na železnici, který musí společně s ostatními svazy včetně OSŽ najít jednomyslné řešení vedoucí k uzavření kolektivní smlouvy. Taková jsou pravidla daná zákonem. Čili bez podpory OSŽ a ostatních svazů stejně sám nic nezmůže.

3. Nový svaz nemá a nebude mít dostatečné zázemí pro právní ochranu svých členů. Právní ochrana = právník = peníze, a ty souvisí s členskými příspěvky a ty zase s počtem členů. Co si asi tak může dovolit centrála o cca 300 členech? Nemohou prostě, i když by nepochybně chtěli, zajistit lepší právní servis než OSŽ.

4. Nový svaz nemá dostatečné zázemí pro inspekci BOZP. Na to potřebuje proškolené členy a na proškolení zase lektory, na které prostě nemá prostředky. Zde platí totéž co u bodu 3.

5. Nový svaz nemá zdaleka tak výhodnou pojistnou smlouvu na škody způsobené výkonem povolání. Stačí si je porovnat.

6. Nový svaz nemá dostatek vyjednávacích zkušeností. Stačí si položit otázku, kdo a proč nový svaz založil? Jaké byly skutečné důvody jejich neúspěchů u OSŽ? Jedna věc je, co kdo říká, a druhá, zda to tak skutečně bylo.

7. Nový svaz má stejné cíle jako všechny odborové svazy. Čili ve skutečnosti nic nového nenabízí. Slibuje, že to bude dělat lépe. Jak? Slibem jak se říká, nezarmoutí, ale až dojde na činy?

| Autor: Redaktor | Vydáno dne 09. 04. 2013 | 1468 přečtení | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář |
Vytisknout článek
Login
Uživatelské jméno:

Heslo:





Registrace nového čtenáře!
Dnes
24. února 2018
svátek má
Matěj a Matyáš


Příští schůze
20. března 2018
od 10,00 hodin
Praha Masarykovo nádraží
Počasí
Předpověď pro ČR zítra Předpověď pro ČR pozítří

Přehled počasí z webu www.meteopress.cz
Odkazy
Železniční sport na Facebooku i pro neregistrované

České dráhy, a. s.

Neoficiální stránky žst. Praha Masarykovo nádraží

Stránky IN-KARTY

Odjezdová tabule vlaků z PM
Facebook
Ze světa železnice

© 2001 - 2018 - ZO OSŽ Praha Masarykovo nádraží - všechna práva vyhrazena

Ověřit CSS!